محتوای اختصاصی و کاربردی مهمترین عامل رشد هر کسب و کاری در فضای کسب و مار های آنلاین هست. امکان نداره وب سایت یا محصولی با محتوای ضعیف و یا ناکارآمد بتونه به اهداف موردنظر خودش در توسعه کسب و کارش برسه و نیاز داره یه تیم محتوای خوب اونو بهتر و بیشتر به فضای دیجیتال معرفی کنند

دست آورد شما

پرسونای مشتری
تحلیل رقبا
استراتژی تولید محتوا
محتوی متنی و تصویری
بازاریابی شبکه های اجتماعی

برای چه کسانی مناسب است ؟

صاحبان کسب و کارهای آنلاین با هدف معرفی و فروش هرچه بیشتر محصول
استارتاپ هایی که در ابتدای راه معرفی محصول خود هستند

1

شناخت مشتری (پرسونا مشتری)

2

استراتژی تولید محتوا

3

تولید و انتشار محتوا

4

آنالیز رفتار مشتریان